Reklam för The Refugees!


För fem minuter sedan fick jag ett meddelande på min Facebook-sida och det var från en svensk filmskapare vid namn Mattias Titus Paar. Hans alster inkluderar filmer som Gold Fever och Grandma Is a Punk Rocker. Han skrev till mig och meddelandet var följande:

Skärmavbild 2014-02-10 kl. 18.04.55Filmen har premiär tidigt 2015 och jag erbjöd mig att göra reklam för den här på bloggen. Mattias har slitit med sin film i 5,5 år och det, mina damer och herrar, är jävligt strongt jobbat. Det jag ber er om, mina kära läsare, är att ni delar med er av detta inlägg på er Facebook eller Twitter eller Tumblr whatever. Gör Mattias den lilla tjänsten!

För mer information om The Refugees så länkar jag Facebook-sidan och även Indigogo-sidan. Klicka på länkarna och sprid vidare! Jag personligen kommer hålla ögonen på detta väldigt spännande projekt!

Lämna en kommentar